måndag 16 augusti 2010

Välkommen till min nya blogg!

Hejsan, hur har ni det där ute?
Mitt namn är Frida och jag är en tjej från södra sverige som känner att det är dax att börja blogga igen. Jag har tidigare haft blogg både på devote och bloggspace men pågrund av olika anledningar har jag slutat blogga. Men har nu insett att bloggandet alltid vart en del av mig och utan en blogg känner jag mig lite ensam, som en del av mig saknats.

Så nu är jag tillbaka med en ny blogg, ett nytt liv och en mycket starkare Frida.

Jag hade inte tänkt pressentera mig allt för mýcket utan ni kommer lära känna mig ju mer ni läser min blogg. Men lite kort om mig ska ni endå få reda på:

Jag är en snart 19 årig tjej (1 sep) som precis flyttat ifrån mina älskade föräldrar ute på "landet" för att flytta in hos min underbara pojkvän i hans lägenhet inne i staden.
Jag har sedan flera år tillbaka kämpat mot ätstörningen anorexia men även om jag inte ser mig som sjuk längre så finns det fortfarande en bit kvar att vandra.

Aja det var lite om mig, men i denna bloggen kommer jag skriva om min vardag, mitt intresse för mat och ni kommer även få följa min kamp mot denna envisa sjukdom. Sen kommer det även bli en hel del kärlek kan jag lova hihi ;)

Har ni några frågor är det bara att fråga på :)

Hoppas ni har en underbar måndagskväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar