torsdag 26 augusti 2010

Bagare eller bagarinnor?

Hejsan!
Veckan har bara försvunnit och i morgon är det fredag! Redan?
Tiden går så fort att jag inte hänger med i svängarna, om det inte vore för almenackan hade jag inte vetat vilken dag det var. Troligtvis hade jag chansat på tisdag eller onsdag (A) hihi.

Men nu sitter jag här nyduschad med en stor kopp te, mumms! och planerar på att stanna här i soffan resten av kvällen, sambon är på jobbet så får ha lite filmmys själv ist med tjejerna i sex and the city:)

Idag vaknade jag som vanligt hundra år innan klockan skulle ringa. Det vill säga att jag vaknade vid 6.40 ist för 8, så bestämde mig för min tredje morgonpromenad på tre dagar ( är nöjd över mig själv, hihi ) efter en promenad på 40 min blev det en god frukost som jag självklart glömde fotta (A) sen lite kaffe sen var det bara att göra sig i ordning för jobbet.

Men det var betydligt lugnare än jag hade räknat med då jag trodde det skulle vare mycket folk eftesom folk har fått lön och det är torsdag med blir kanske mer i morgon. Men i alla fall så fick jag vara borta i bageriet de sista timmarna. Mycket roligt måste jag säga! men jag tänkte på en sak?
 Kallas kvinnor med bagare eller bagarinnor? Hmm.



Nej oj vad tiden går nu ska jag gå och föna håret sen fixa lite kvällsfika.
Hur har er dag vart?
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar