lördag 28 augusti 2010

Ledig lördag

Hejsan :D
Min första lediga helg på evigheter. Helt galet underbart! Så idag har jag och sambon min vart inne i staden och shoppat, eller ja han shoppade lite :) jag viller verkligen hitta lite tröjor men som vanligt när man vill hitta något så hittar man inget :( bläää... Besviken!

Men nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan börja städa. Ikväll blir det pizza med min bästa vän och en av sambons vänner. Sen ska dom ut och jag har inte bestämt mig för om jag ska med eller inte. Så antingen blir det utgång eller en mysig kväll med min bästa vän framför en film med massa gott som jag köpt fall det slutar med att vi stannar hemma (A) hihi.


jag och min bästis Tessan på studenten i sommras:D
Men nu är duschen ledig så ska passa på innan det blir massa fix.
Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar