måndag 30 augusti 2010

Kärlek och kvällsfika

Efter ett långpass igår fram till stängning kom jag hem och blev helt chokad när jag klev in genom dörren! Min underbara sambo hade städat hela lägenheten, diskat och gjort allt helt galet fint! Snacka om att jag blev glad och sen fick jag en lång massage :$ och innan jag hade åkt till jobbet fick jag en bucket rosa rosor<3 kan man ha en mer underbar sambo eller? ååh KÄRLEK<3

Gårdagens kvällsfika blev en macka med smör och leverpastej
och en tallrik flingor som gömmer sig under vaniljyogurten och blåbär på toppen!
Mumms!<3


Men nu ska jag göra mig i ordning och åka bort till modehuset och se om de har några tjockare tröjor nu när hösten kommer med stormsteg!

Ha en bra måndag alla:)

2 kommentarer:

  1. Åh tack fina du! Nä, jag överger den inte i första taget som tur är, haha!
    Tack återigen, kul att du finner den värd att besöka (:

    SvaraRadera