torsdag 19 augusti 2010

trött och kaffe

God kväll eller vad man ska säga vid den här tiden på dygnet;)

Sitter hemma i mamma och pappas soffa helt utmattad efter en dag på jobbet. Fattar egentligen inte varför, men det är bara en sån där dag då man är helt slut! Men har fått massa skratt under dagen pågrund av allt för härliga arbetskamrater! Men nu ligger jag här och här kommer jag förbli till jag blir tillräckligt hungrig för att gå och äta något smarrigt till kvällsfika(A) skulle aldrig klara att lägga mig utan något på kvällen.

Tyvärr suger jag på att variera mellanmål och frukost men ska försöka med att ändra på det. Visst tycker jag det är gott det jag äter men man tröttnar på att äta samma sak dag in och dag ut. Hur är ni? är ni duktiga på att variera er?

I morgon ska jag åka hem till min sambo igen som jag saknar allt för mkt. Men tyvärr hinner jag inte träffa han från jag slutar jobba i morgon och jag har stängning så förhoppningsvis är jag hemma vid halv tio typ. Men på dagen ska jag äta lunch med mina två bästa vänner och säga farväl till en av dem för hon ska flytta till storstaden stockholm för att plugga i 3 år. Känns riktigt jobbigt att hon ska åka och därför ska vi ta en lång lunch på resturang (A)

Men nu ska jag och mamma dricka en kopp kaffe! Mumma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar