fredag 27 augusti 2010

Havregrynsgröt mumma!

God förmiddag!
Nu har jag precis druckit upp min andra stora kopp kaffe, så nu ska det nog ordna till sig (A) hihi. Sov lite längre idag och vaknade inte från halv 8 (A) men trotts detta var jag mycket tröttare än vanligt. Så det blev ingen morgonpromenad idag utan jag hamnade i soffan framför ett program om plastikoperationer. Gud vad jag skulle vilja göra en och har övervägt de väldigt länge men känns lite dyrt bara. Men får se i framtiden hur det blir!

Sen belv det en underbart god frukost! Min älskade havregrynsgröt med drottningsylt och mjölk, och en macka med skinka på såklart. Så nu ska jag nog hålla mig fram till lunch då jag ska luncha med min käre far.


Vad åt ni till frukost idag?

1 kommentar:

  1. Tack snälla! :)

    Och havregrynsgröt var det längesen jag åt, goooott!

    SvaraRadera