onsdag 22 juni 2011

Onsdagmorgon

God morgon!

Gud va trött jag var när klockan ringde 5.55! Hihi de senaste dagarna har jag ju sovit till ifa 8 och vart trött även då när jag vaknat:S vad är det med mig? Jag har väl aldrig velat sova länge:D Men men. Nu är jag i alla fall fullt vaken och pigg och sitter och dricker en ballja kaffe;) och tänkte snart göra mig i ordning inför jobb:D hihi vet inte varför jag skulle gå upp så tidigt när jag inte börjar från 9 men det är skönt att ta det lugnt på morgonen.

I går åkte jag och Daisy hem från Böda men åker upp på fredag eftermiddag igen men då följer min älskling med :D jippi ska bli så roligt! Tyvärr vart jag ganska dålig på att uppdatera när jag var där uppe men så blir det när man har massa annat för sig:) sen på kvällen när jag kom hem så åkte jag och Anton till Antons bror som nyss fått barn och gud va SÖÖÖÖT! vi hade jättetrevligt och satt och fika ute på deras altan:)

Här kommer lite matbilder från dagarna på böda:

Söndagkvällen när vi kommer upp:
pappa står och lagar mat: grillade grönsaker och grillar kött
sen hade pappa potatissallad till.
Supergott!

Måndag:
Daisy trivs i selen och vilar här i skuggan.

Måndag:
Pappa och jag tar en eftermiddagsfika.
Snickerskaka från bageriet.
Helt underbart god!

Måndagkväll:
Middagen blev i dag perfekt grillad lax och grillade grönsaker på spätt
med gräddfilsås till. Måste vart den godaste lax jag någonsin ätit:)

Nu vart det dags för lite fix sen jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar