fredag 17 juni 2011

Ny dag, en ny start!

God morgon denna grå mörka fredagsmorgon:)

Men jag kan inte säga att jag inte tycker det är lite mysigt. Sitta och dricka en varm kopp kaffe insvept i min vita underbara, varma morgonrock efter en god frukost och bara kolla ut och veta att jag inte måste gå ut är faktiskt lite mysigt. HiHi jag vet att jag är lite knasig men det bjuder jag på ;)

Jag vet att det är väldig länge sen jag bloggade, nästan ett år! Jag gjorde då ett tappert försök att börja blogga igen men då gick det ju inte så bra dessvärre. Men nu gör vi ett nytt försök. Jag gör det för min egen skull. Men mkt har hänt sen förra gången jag började blogga, väldigt mkt! Men tänker inte sitta och skriva allt för då kommer ingen orka läsa.

Men jag hoppas ni har haft det bra där ute och är redo för semestrar och sommarjobb. Jag själv jobbar hela sommaren lång men har lite småledigheter då det blaneras lite resor till Böda och köpingsvik och förhoppningvis en resa upp till Stockholm men vi får se vad sommaren har att erbjuda:D

vår lilla prinsessa
tyckte vår nyinköpta våg var en perfekt sittplats
eller vill hon helt enkelt holla koll på vikten
HaHa men söt är hon!

Hoppas ni har det superbra där ute för nu ska jag ta fram damsugaren och städa lite så får vi se om det kan bli fler inlägg idag men den risken är ganska så stor:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar