måndag 20 juni 2011

Måndag morgon på böda

Hejsan hoppsan:)

Idag är det måndag morgon och jag, Daisy och pappa är uppe i Böda och solen lyser och fåglarna kvittrar. Pappa och jag började morgonen med en morgonpromenad runt campingen, sedan köpte vi nybakade frallor och gick hem och satt och åt en god frukost i förtältet med jordgubbar och mjölk och frallor såklart. MUMS! Detta är vad jag kallar sommar!  

Nu är pappa uppe och spelar lite golf och jag och Daisy kom nyss hem efter en liten promenad med selen. Gick verkligen superbra, mkt bättre en jag trott eftersom den är första gången vi faktiskt går en runda, annars har hon bara vart ute på trädgården när vi har vart hemma hos mamma och pappa. Men hon följde efter och verkade tka det var jättekul, så lite senare blir det en runda till.

Och snart kommer pappa hem då ska vi gå upp till bageriet och köpa lite fika till i eftermiddag. Nyttig kan man vara en annan dag :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar