onsdag 22 juni 2011

Dagens aktiviteter

Tjabbadabbadohu!

Hur är läget? Här är det bra ligger i soffan och är supertrött. Knappar lite mellan de olika kanalerna men det finns verkligen inte ett skit på tv. Men nu kom anton hem från gymmet så efter han duschat så sätter vi på en film och myser ner oss i soffan. MYS<3

Idag har jag inte legat på latsidan i alla fall. Slutade vid 2 och då vart det bara in bland folket och handla, även om det inte ska firas midssommar hemma så måste det ändå handlas. Sen så när jag kom hem skulle allt upp och sen var det bara att sätta igång att laga mat och dagens mat blev:

Köttfärssås med vitkålsspagetti till mig och vanliga spagetti till Anton

Tyvärr tog jag ingen bild på maten vilket jag ångrar lite i efterhand då det var så sjukt gott. Har aldrig provat vitkålsspagetti så det var ett litet experiment men GUD så GOTT. Helt underbart gott.

Sen skulle vi ha köpt en soffa, men det blev inget med det sen när det väl kom till kritan! Vi åkte till jysk där vi hade bestämt oss för en soffa. Men när vi stod där så kändes det inte rätt så det blev att åka raka vägen hem för att städa :D HiHi soffa får vi köpa en annan dag när vi känner oss säkra.

Men nu är jag hungrig så nu ska älsk och jag fixa oss lite kvällsfika och mysa ner oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar