torsdag 23 juni 2011

Midsommar 2011

God morgon såhär dagen innan midsommar!

Solen lyser, det blåser som bara den och nyss regna det, känns som det är ganska ostabilt väder? Men jag hoppas det blir bättre väder i morgon för alla er som ska fira mídsomar. Eller egentligen borde det regna fram till kl 17.00 då jag slutar jobba;) hihi nej det hoppas jag verkligen utan jag hoppas det blir kanonväder. Som sagt jag själv ska jobba midsommarafton men slutar ju vid 17 så det gör mig endå inte så mkt, och så fort jag slutar hämtar älskling upp mig på jobbet med en fullpackad bil sen beger vi oss upp mot BÖDA SAND såklart. Så vi är väll uppe lagom till det ska grillas:) Jag menar jag äter ju varken sill eller potatis så att råka missa det gör mig inget:P

Här är en bild på mig och Anton från förra midssomar
även då var vi uppe i Böda hos mina föräldrar
så här står vi framför deras gamla husvagn:)


Men gud vad jag längtar nu när jag tänker på det. Men det är ju redan i morgon så det blir ingen lång väntan. Så nu ska jag sätta i gång och packa lite inför morgondagen och hoppa in i en dusch innan Älsk kommer hem som slutar redan vid 11 idag så då blir det lite mys och kycklingsallad innan jag pyser iväg till jobbet:)

Vad är era planer för midsommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar