torsdag 14 juli 2011

Trött!!!

God morgon!

Fy va tungt det var att vakna i morrse när klockan ringde vid 7. Tror fortfarande inte jag har vaknat riktigt, helt sjukt hur trött man kan vara ibland. Sen när man kollar ut och ser en mulen himmel och ser hur träden rör sig med blåsten, burr då blir man inte direkt piggare. Men nu ringde precis jobbet och undrade om jag kunde börja vid 10 ist för 11 och självklart kan jag det:) så nu är det bara att börja fixa innan jag ska åka till jobbet:) tänkte försöka handla lite till maten ikväll med innan jobbetom jag hinner och det gör jag nog inte, så får ta det lite snabbt efter. För ikväll kommer en vän till mig så ska vi laga lite tacos och bara ha det gutt:) Har inte träffat henne på hur länge som helst så det ska bli så kul :D ha det så bra idag så hörs vi senare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar