tisdag 12 juli 2011

ombyggnad och fläskfile

GOD MORGON!!!

Hihi vaknade ni? Trodde inte det heller. Men gårdagens fix blev inte riktigt som jag hade tänkt mih :/ Men det blir lite förändringar ifa. Började med bloggens utseende och det ser normalt ut på min dator men kollar jag i mobilen ser det helfel ut så får se om jag fixar om det endå. Sen är det en hel del saker kvar att göra men det hinns inte idag så bloggen får vara under "ombyggnad" tills vidare.

Igår hanns det ifa en massa:
  • Tvättade ( började vid kl 8 och sista tvätten var klar i torktummlaren vid 20.50:D MKT tvätt )
  • Fixade med bloggen mellan tvättarna
  • Handlade mat
  • Köpte en badrumsmatta och sopborste på Rusa ( världens underbaraste matta, hur skön som hälst man vill nästan inte gå ifrån den när man har fötterna på den hihi)
  • Lagade mat: Klyftpotatis och fläskfilegryta
Känner mig ganska nöjd över gårdagen men var jättetrött så missade hälften av Johan Falk som gick på tv igår. Men får se den en annan dag! Nu blir det lite fix innan jobbet, jobbar 12-19.30 och sen raka vägen hem för att se Supersize vs Superskinny.

En sak till blir bara så irriterad över att det är superfint väder och inte ett endaste moln på himmlen idag och igår när jag var ledig var det mulet hela dagen:/ lika så var det förra gången jag var ledig så nu hoppas vi på fint väder till helgen :D

Gårdagens middag
galet gott men det syns tyvärr inte på bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar