fredag 15 juli 2011

Helgplaner

God morgon!

Solen lyser och himlen är klarblå, underbart! Älskar att vakna och mötas av det vädret, man blir både gladare och piggare. Tyvärr så blev det inte så mkt till sovmorgon, vaknade när Anton skulle gå till jobbet vid 6 och sen kunde jag omöjligt somna om. Kändes som klockan var 9 redan då, jag var pigg och solen lös in vid sidan av rullgardinerna och gjorde det ljust i hela rummet, ändå gick jag inte och la mig från 12 igår. Men 6 timmars sömn är inte så lite man ska ju sova mellan 6-8 timmar och jag är ju pigg :D Men låg och kollade lite på film i sängen sen råka jag somna om vid 7 och vaknade 45 min senare men då betydligt mkt tröttare. HaHa men efter en lång frukost och två koppar kaffe är jag pigg och glad :D

Idag blir det jobb mellan 12-19 sen kommer älsk och vi ska köpa lite godis och nått att äta sen blir det fredagsmys i soffan<3 åh jag älskar fredagar! Är även ledig i helgen så i morgon åker vi till köpingsvik om vädret tillåter och hälsar på Antons föräldrar, bada i polen, åka till borgholm och köpa glass och bara ha en helt underbar helg! Kan inte bli bättre.

Har ni några planer för helgen?

HiHi ser ut som jag har världens enormaste arm
(jag och mina bortförklaringar!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar