lördag 16 juli 2011

Full fart!!!

Nu är det full fart med wii fit här hemma :D Anton är i full gång med slalom och snart är det min tur att utklassa han. Vi har haft en helt underbar dag, vart i växjö och gått runt, sen hamnade vi på kosta outlet och jag köpte ett nattlinne som ni får bild på senare eller i morgon och anton inhandlade lite björn borgkallingar. Sen åkte vi runt mormor och morfar och överaskade dom, och dom blev verkligen jätteglada. Vi satt ute på deras alltan och drack kaffe och åt kakor SUPERMYS. Sen åkte vi hem och köpte pizza, hyrde film, spelade kort på balkongen och nu wii fit. HiHi gud vad saker som vi gjort idag. Full fart älskar det!

Älsklings vax var slut så fick åka och köpa det
så på en rastplats fick han fixa sig, min snygging<3

Jag i Antons kepa men passar mig inte så bra :D haha

i växjö<3



älskling är djupt koncentrerad och funderar
på hur han ska kunna vinna över mig(A)

NU WII!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar