söndag 24 juli 2011

tidig söndag

God morgon!

Hihi jag antar att inte så många som är vakna nu? Här ringde klockan 05.55 men konstigt nog är jag superpigg men beror kanske på att jag la mig tidigt igår trotts att det var lördag. Men det roliga är att jag nyss kollade på Facebook och där ser man mängder med inlägg för 3 timmar sen med folk som nyss kom hem. Tycker det är lite roligt av någon anledning! Men idag är det jobb som gäller och efter jobbet ska jag och älsk dra oss bort till gymmet vilket är min första gång på typ 4 månader, får nästan skämmas!

I går när jag kom hem från jobbet hade min underbara pojkvänn donat hela dagen nästan, med att få ihop det nya fina vardagsrumsbordet med stolar. Åh så fint det blev, helnöjd!!! Han hade även fått upp hatthyllan. Måste säga att jag har en väldigt duktig pojk<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar