torsdag 14 juli 2011

God natt

God kväll:)

Sitter här och kollar på Mean Girls, tycker den är jättemysig att krypa ner och kolla på under en fillt och bara ha de bra. Anton har gått och lagt sig i sängen då han börjar betydligt mkt tidigare än mig och ska upp halv 6:) Medans jag inte börjar från 12 i morgon, så jag tänkte ta sovmorgon sen får vi se hur det går, för jag brukar inte kunna sova så länge :)

Kommer nu att publicera sådant jag gör och saker som händer under kategorien "mitt liv" ist för tycker vardag låter så tråkigt!

Men idag har vart en dag med full fart nästan hela dagen fram till nu :) eller jag ett par timmar sen kanske. Jobbade som sagt 10-17 sen så kom Annie och hälsade på oss! Hon fick träffa Daisy och se vår nya lägenhet för första gången och det var verkligen helt underbart kul att träffa henne, vi lagade tacos, satt och pratade och kollade lite på cougar town.


Mys med älskling på golvet! HiHi<3
fråga mig inte vad jag gör med handen

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen innan jag ska krypa ner hos min underbara!
God natt på er där ute! och i morgon är det fredag vilket innebär fredagsmys<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar